Okul Kurallarımız

12.09.2024 119

MERKEZ ANAOKULU OKUL KURALLARI VE DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

 

2024/2025 Eğitim Öğretim yılını birlikte geçireceğiz. Bu birlikteliğin, dayanışma içinde sağlıklı geçmesini diliyoruz.

Her kurumun, genel kurallar dışında, kendine öz kuralları da bulunmaktadır. Bu kurallara uyulması okul yönetimine olduğu gibi siz velilerimize ve sevgili çocuklarımıza da katkı sağlayacaktır.

Ø Okulumuz Milli Eğitim Bakanlığına bağlı resmi bağımsız anaokuludur. Okulumuzda görev yapan

okul yöneticileri ve öğretmenler devlet memuru statüsündeki kişilerdir.

Ø Veliler çocukları okul yönetimince bildirilen giriş-çıkış saatleri doğrultusunda okula bırakıp okuldan almalıdır.

Ø Çocuğunuz, okuldan sizin veya sizin uygun göreceğiniz bir başkası tarafınızdan alınacaksa sınıf öğretmeni veya okul idaresi mutlaka bilgilendirilmelidir. Okulun bilgisi dışında anne-babadan başka kimseye öğrenci teslim edilemez.

Ø Çocuğun herhangi bir nedenden dolayı okula gelememesi durumu sınıf öğretmenine bildirilmelidir.

Ø Okulumuz resmi tatil, ara tatiller, sömestr tatili ve hafta sonu kapalıdır

Ø Okulumuz Web sayfasının günlük takibi yapılmalıdır. Beslenme listesi vb. internet sitemizde düzenli olarak paylaşılmaktadır (https://merkezanaokulu67.meb.k12.tr/).

Ø Okulda belirli gün ve haftalar dışında kişisel özel gün (doğum günü vb) kutlaması yapılmamaktadır.

Ø Çocuklarımızın sağlığı ve güvenliği düşünülerek veli tarafından okula gönderilen her türlü yiyecek/ içecek kabul edilmemektedir. Bu konuda ısrarcı olmayınız.

Ø Sınıflarımızda yardımcı öğretmen bulunmamaktadır. Etkinlik saatleri içerisinde veli, öğretmenle görüşme talebinde bulunmamalıdır. Öğretmenlerle telefon veya yüz yüze görüşmeler eğitimi aksatmayacak zamanlarda seçilmelidir. (Öğretmenlerle görüşmeler için; okul randevu sisteminden randevu oluşturarak görüşülmesi rica olunur. Okul giriş ve çıkış saatleri ile eğitim öğretim saatleri içerisinde öğretmenlerin giriş kapısına görüşme bilgi verme vb nedenlerle çağrılmasına izin verilmemektedir.)

Ø Çocukların çantaları ile okula ait evraklar, bilgilendirici yazılar ya da yedek kıyafetleri gönderilebilir. Kontrol edildikten sonra gönderilmesi gerekenler varsa okula gönderilmeleri önemlidir. Yedek giysileri ve eşyaların sık sık kontrol edilerek temiz olmasına, eksik olmamasına dikkat edilmelidir.(Çocuklarımıza aileleri tarafından eşyaları tanıtılmalı mümkünse üstüne isim yazılmalıdır.) Çocukların okul içerisinde giydikleri ayakkabıları her hafta Cuma günü eve gönderilip; yıkanıp pazartesi günü temiz şekilde okula getirilir. Okulumuzda yedek okul ayakkabısı ya da yedek kıyafet bulunmadığından çocuklara ait eşyaların takibi veli tarafından yapılmalıdır.

Ø Öğretmenler ve okul idaresi tarafından istenilen bilgi, belge (vb) zamanında ve eksiksiz olarak verilmelidir.

Ø Okulumuzda öğrencilere ait eşyaların kaybolma durumu mümkün değildir. Unutulan eşyanız ile ilgili okulumuza bilgi verildiği takdirde okulda gerekli bilgilendirme yapılarak size geri dönüş sağlanmaktadır.

Ø Çocuklarınızı okula geldiğinde kapıda görevliye teslim ediniz. Çıkışta yine görevliden teslim alınız. Okul güvenliği açısından velilerin okul tarafından belirlenen görüşme, toplantı vb durumları dışında okul binası içerisine girmeleri yasaktır. Israrcı olunmamasını rica ederiz.

Ø Çocuk hakkında bilinmesi gereken özel durumların (anne – baba kaydı, boşanma vb.) sınıf öğretmeni okul idaresi ile paylaşılması gerekmektedir.

Ø Çocuğunuzun öz bakımı ile ilgili konular dışında (psikolojik, sosyal, zihinsel ve psiko-motor gelişim) doğrudan sınıf öğretmeni ile görüşülmesi, yardımcı personel ile bu tür görüşmelerin yapılmamasına özen gösterilmelidir. Veli çocuk ile ilgili her konuyu öğretmene, öz bakım işleri ile ilgili konuları ise yardımcı personele sormalıdır.

Ø Okula gelirken kıymetli eşya, takı vb. aksesuarlar takılmamalı ve gönderilmemelidir

Ø Çocuğunuzun hastalık durumunda okula gönderilmemesi, hastalığı hakkında okula bilgi verilmesi ve doktor tavsiyesine göre kullanılan ilaçların alım saatlerinin evde verilecek şekilde düzenlenmesi gerekmektedir. Bulaşıcı hastalığa yakalanmış çocuğun okula devam edebilmesi için devamına engel yoktur içerikli doktor raporu gerekmektedir

Ø Veli okul yönetimi ve grup öğretmenlerinin düzenlediği toplantılara katılmak zorundadır. Katılmadığı takdirde alınan kararlara uymak durumundadır.

Ø Eğitim Öğretim yılı içerisinden telefon numaraları ve ev adresinde değişiklik olduğunda okul idaresine bildirilmelidir.

Ø Velilerimiz gezi izin belgesi ve varsa ücretlerini takip ederek belirtilen zamanda okula ulaştırmalılardır. Evrakları eksik olan çocuklar etkinliğe katılamazlar.

Ø Okul aidatları her ayın 15 i ile 20 si arasında hesaba yatırılmalıdır.(Yatırılması gereken aylar; Eylül, Ekim, Kasım, Aralık, Ocak, Şubat, Mart, Nisan, Mayıs) Ödenecek aylık katkı payı 1500 TL dir.

 

Ziraat Bankası Zonguldak Şubesi

IBAN No: TR 25 0001 0001 3130 8758 2350 01

Hesap Adı: Merkez Anaokulu Müdürlüğü

Açıklama kısmına çocuğun adı soyadı TC kimlik numarası yazılmalıdır.

İLETİŞİM                  : 0372 2574252

WEB SİTESİ              : https://merkezanaokulu67.meb.k12.tr/

MAİL ADRESİ           : mrkzanaokulu@gmail.com.tr

Eğitimin amaçlarına uygun olarak en iyi şekilde yürütülmesi için okul yönetimi ve öğretmenlerle gerekli iş birliğinin sağlanmasına özen gösterilmelidir. Her türlü istek, öneri, taleplerinizi okul yönetimine iletebilirsiniz.

Merkez Anaokulu Müdürlüğü